Thursday 30 July 2015

Tips Memilih Kerusi Banquet untuk Bisnes Kanopi

Untuk maklumat para pengusaha bisnes kanopi, memilih kerusi banquet yang berkuality tinggi dan murah adalah sangat penting pada permulaan menjalankan bisnes kanopi supaya tidak mengalami kerugian buta-buta.

Selain kanopi dan meja banquet, kerusi banquet merupakan asset yang paling penting sekali. Ini adalah kerana kerusi banquet adalah asset yang perlu stock paling banyak sekali. Kerusi banquet juga didapati adalah asset yang paling cepat rosak dan diganti dalam bisnes kanopi.
Jadi, tips pertama untuk para usahawan adalah mencari kerusi banquet yang tahan lama.

Manakala tips kedua adalah ringan, menurut pengalaman kami, pekerja kanopi juga minta kerusi yang lebih ringan supaya menyenangkan kerja pindah alih dan naik turun tangga dan lorry.

Tips terakhir ialah harga, pilih harga kerusi banquet yang murah atau sederhana supaya tidak meninggikan kos pengurusan dan merendahkan risiko kes kecurian atau hilang dan rosak.

Senarai tips untuk pilih kerusi banquet:
  1. Tahan lama
  2.  Ringan
  3. Murah @ harga sederhana



Disini, kami ingin menawarkan produk kerusi banquet kami dengan harga borong RM38 seunit bagi setiap pembelian melebihi 100 units. Kerusi banquet model GR 906 adalah produk yang memenuhi kesemua syarat dan tips kami kongsi diatas.


Selain itu, kerusi plastik model 3V LA701 juga kami cadangkan kerana ia tahan lasak dan tidak mudah reput dalam jangka masa pendek. Ada pelanggan kami menggunakan melebihi 5 tahun berturut-turut juga tidak menghadapi masalah reput dan bertukar warna. Harga borong adalah bermula dari RM25-RM28 bergantung kepada quantity.


Untuk dapatkan sebut harga secara percuma, sila hubungi kami di 03-3122 8000 @ 019-272 5573 semasa waktu bekerja.

Jika anda tidak dapat hubung jurujual kami melalui telephone, sila email ke info@orange2you.com untuk sebarang pertanyaan, kami akan balas dalam masa 48 jam waktu bekerja.