Wednesday 1 November 2017

Pembekal Kerusi Meja Kelas Tuition di Malaysia

Orange Mega Store merupakan pembekal utama kerusi tuition, ataupun biasanya dipanggil tuition chair dalam kategori education furniture. Kerusi tuition kami terdapat dalam pelbagai model dan quality. Terdapat 3 jenis student chair yang paling popular, GR 999A, GR 202A, dan GR 2022AP, antaranya adalah kategori light duty, medium duty dan heavy duty. 

GR 999A adalah yang paling popular di antara ketiga-tiga model. Ia adalah paling murah dan jenis quality light duty. Tablet yang digunakan adalah kayu berlapis ataupun dipanggil plywood. Jenis ini sesuai untuk pelajar sekolah rendah dan sekolah menengah yang berat badan tidak melebihi 80KG. Pelanggan dari sekolah agama dan pusat tuition merupakan pembeli yang paling banyak. Kelemahan kerusi ini adalah tablet mudah tertanggal dan kaki besi senang bengkok.

Tuition Chair
GR 999A

GR 202A  merupakan kerusi tusyen medium duty. Ia sesuai untuk pelajar sekolah menengah dan dewasa. Berat yang boleh di tahan adalah sehingga 120kg. Tablet yang digunakan adalah dibuat daripada plywood juga. Kebanyakan university juga membeli jenis kerusi ini untuk bilik kuliah .

GR 202A


GR 2022AP adalah yang paling top quality dan harganya juga paling tinggi. Tablet yang digunakan adalah plastic tablet yang kukuh dan tahan lama. Ia adalah sesuai untuk semua pengguna tak kira budak kecil atau dewasa. Kebanyakan pengurus universiti dan pengurus bilik seminar juga mengguna jenis flip chair ini untuk membuat seminar dan untuk  digunakan sebagai training chair.

Student Chair
GR 2022AP

Pada awal tahun 2017, kami juga memperkenalkan kerusi tuition model terbaru di pasaran. Kerusi ini diperbuat daripada polyprolene pada bahagian duduk dan tablet. Gred kerusi ini adalah tinggi dan tahan lama. Harga juga berpatutan dan terdapat pelbagai warna untuk pilihan anda. Warna terdapat dalam biru, hijau, orange, hitam dan grey. I a adalah sesuai untuk kegunaan kerusi tuition sekolah agama dan sebagainya.



Bagi yang minat untuk mengetahui lebih lanjutan, sila call kami +603-3122 8000 ataupun whatsapp +6019-272 5573 atau klik sini wasap.my/60192725573 utk mesej kami terus . Anda juga boleh minta quotation melalui emel kepada info@orange2you.com  . Harga kilang akan diberi jika order melebihi 500 units. Tapi bagi yang quantity sikit jangan risau, kami boleh jual juga, 1 unit pun boleh jual, harga akan mahal sikit, yang penting, harga kami lebih murah jika berbanding dengan kedai perabot yang lain. Sebab apa? Kami mempunyai joint venture dengan kilang. Harga kami dan sampai harga kilang, untung sikit-sikit sudah.