Friday 2 October 2015

Meja Peperiksaan Malaysia

Orange2you.com merupakan pengeluar perabot sekolah dan meja lipat di Lembah Klang. Kami membekal meja lipat yang sesuai digunakan sebagai meja jamuan, meja tuisyen dan juga meja peperiksaan di Malaysia. Kami adalah kilang banquet table, banquet chair dan sebagainya. Kami membekal meja lipat ke seluruh Malaysia dan terutamanya di are Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan.





Meja peperiksaan kami adalah sesuai untuk peringkat UPSR, PMR, SPM, STPM dan juga Pengajian Tinggi. Meja lipat kami mempunyai saiz yang berlainan untuk memenuhi setiap permintaan yang berbeza.

Plastic Exam Table Malaysia


Selain daripada meja peperiksaan jenis lipat, kami juga membekal meja sekolah plastik, kerusi plastik, kerusi belajar dan papan tulis putih. Kami adalah pembekal kerusi sekolah yang berpengalaman 15 tahun di Selangor Malaysia. Setiap perabot kategori sekolah adalah dijual pada harga borong dengan minimum order kuantiti start daripada 100 units. Harga untuk kuantiti kurang daripada 100 units juga boleh dirunding dengan jurujual kami. Nikmatlah harga terus dari kilang meja lipat supaya harga anda adalah paling berbaloi dan berkualiti tinggi. Temujanji untuk lihat produk di warehouse gudang kami juga dialu-alukan.



Sebarang pertanyaan untuk perabot sekolah kami, sila hubungi kami di 03-3122 8000 @ 019-272 5573. Sebutharga percuma juga boleh diperolehi melalui emel ke info@orange2you.com , segala balasan akan dilakukan dalam tempoh masa 3 hari pekerjaan.