Tuesday 14 July 2015

Pembekal Kerusi Sekolah Malaysia

Orange2you adalah pembekal utama kerusi sekolah di Malaysia. Kilang kami terdapat di Lembah Klang dan keupayaan bekalan kami adalah 1000 unit satu bulan. Kami mempunyai pengalaman melebihi 20 tahun di pasaran. Kami membekal kerusi sekolah yang sesuai untuk permintaan sekolah dan kerajaan. Kontraktor-kontraktor projek kerajaan dan pusat tusyen adalah pelanggan utama kami untuk perabot sekolah ini. Harga yang kami tawarkan adalah sentiasa rendah dan mempunyai profit atau margin yang mencukupi jikalau anda ingin resell lagi. Orange2you mengalu-alukan semua pihak yang berminat hubungi kami terus untuk mendapatkan harga agent. 

Kerusi sekolah yang kami tawarkan terdapat beberapa jenis. Terdapat kerusi plastik, bangku menunggu, kerusi akademik dan kerusi pelajar kuliah.


 





Kami juga membekal perabot sekolah yang lain seperti meja pelajar, meja peperiksaan, meja pejabat, kerusi pejabat, papan tulis putih sekolah dan lain -lain.


 



Jurujual kami sedia menmbantu anda, sila buat panggilan terus 03-3122 8000 atau whatsapp 019-72 5573 . 

Sebut harga percuma juga boleh diminta melalui emel kepada info@orange2you.com 

Jurujual kami akan membalas emel dalam tempoh masa 24 jam berikut.

Waktu beroperasi kami adalah dari Isnin-Jumaat, 8.30 pagi hingga jam 5.00 petang, Sabtu 8.30 pagi hingga jam 12.00 tengahari.