Tuesday 9 June 2015

Pembekal Perabot Sekolah Malaysia


Orange Mega Store Sdn Bhd merupakan syarikat pembekal perabot sekolah di Malaysia. Kami adalah pemborong utama perabot pelbagai jenis di Selangor. Kami mempunyai kilang sendiri dan kami membekal perabot sekolah mengikut standard pasaran yang ditentukan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia. Produk kami adalah seperti meja pelajar dan kerusi pelajar. Terdapat pelbagai pilihan untuk perabot pelajar tersebut dan material yang digunakan adalah seperti plastik dan chipboard yang boleh dikitar semula.

Meja plastik pelajar adalah produk yang paling hangat kami kerana ia sangat ringan dan berkualiti. Meja chipboard pelajar adalah pilihan yang terbaik jika anda ingin meja yang lebih kukuh dan mempuyai sifat mesra alam. Selain itu, kami juga membekal kerusi pelajar yang sesuai untuk kelas tuition dan kolej-kolej. Orange2you juga membekal bangku makmal yang tahan lasak, sesuai untuk sekolah menengah dan peringkat pengajian tinggi.

Harga kami adalah terus dari kilang tanpa orang pertengahan. Jika anda adalah penjual perabot dan ingin jadi agent kami, sila e-melkan kepada info@orange2you.com untuk maklumat lanjutan dan dapat harga borong. Para peminat perabot sekolah juga dialu-alukan untuk hubungi department pemasaran kami, sila call 019-272 5573.