Wednesday 12 August 2015

Pembekal Bangku Makmal Malaysia

Orange2you.com adalah pembekal utama untuk perabot sekolah di pasaran. Ramai institusi-institusi kerajaan mahupun swasta membeli perabot pelajaran untuk untuk kegunaan akadmi. Selain meja pelajar dan kerusi pelajar, kami juga membekal bangku makmal yang sentiasa digunakan dalam Makmal Kemahiran Hidup dan Makmal Sains. 



Bangku yang kami supply adalah sangat berkualiti dan harga juga senang mampu. Top bangku adalah dibuat daripada hardboard yang tahan air, manakala rangka besi dispray dengan powder coating yang tahan karat. Gambar bawah ini adalah model heavy duty lab stool.




Pihak pentadbiran sekolah menengah atau swasta adalah dialu-alukan untuk meminta sebutharga terus dari kami supaya mendapat harga yang lebih rendah daripada pasaran. Kami sudi memberi bantuan dari segi technikal dan segala lawatan tapak. Gambar bawah ini adalah jenis heavy duty dengan rubberwood top.

Kami juga membekal peralatan tulis whiteboard, harga boleh didapati di dalam laman web kami.

Jika mempunyai sebarang pertanyaan tentang produk kami, sila hubungi jurujual kami di 03-3122 8000 @ Whatsapp 019-272 5573. 

Sebutharga boleh diminta melalui emel : info@orange2you.com