Wednesday 15 July 2015

Pembekal Meja Jamuan Malaysia

Orange2you merupakan pembekal meja jamuan di Malaysia. Kami mempunyai pengalaman melebihi 20 tahun di pasaran dan kilang sendiri. Kami membekal meja lipat yang berkualiti dan tahan lasak. Ada juga kami membekal meja jamuan yang harga ekonomi dan senang dijumpai dalam pasaraya besar. Terdapat 2 jenis meja jamuan yang kami hasilkan, terutamanya adalah meja lipat empat segi dan meja lipat bulat.


Meja lipat empat segi juga terdapat dalam beberapa saiz yang berlainan, antaranya yang paling laris  adalah 4’ x 1.5’, 4’ x 2’, 5’ x 1.5’, 5’ x 2’, 6’ x 1.5’, dan 6’ x 2’. Meja jamuan bulat juga terdapat dalam saiz diameter 4’, 5’ dan 6’. Papan yang kami gunakan adalah 16mm particle board dengan 2mm ABS edging. Rangka besi yang digunaka adalah 25mm x 25mm tube empat segi. Selain meja jamuan atau meja lipat, kami juga merupakan pembekal kerusi banquet (banquet chair) yang terkenal di Lembah Klang, harga yang kami tawarkan dijamin rendah dan quality barang adalah bagus.



Meja lipat adalah sesuai digunakan untuk kelas tuisyen dan bilik seminar ataupun bilik training. Ia adalah ringan, mudah alih dan juga jimat ruang semasa simpan.

Tempahan boleh dibuat melalui emel ke info@orange2you.com dan hubungi jurujual kami di 03-3122 8000 atau Whatsapp 019-272 5573.


Order quantity yang melebihi 100 units akan mendapat harga agent secara automatic. Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia boleh diuruskan. Agent penghantaran yang kami lantik adalah Citylink dan GDex.