Tuesday 7 July 2015

Pembekal Perabot Asrama

Orange2you merupakan pembekal dan pemborong perabot asrama (hostel furniture) di Lembah Klang melebihi 20 tahun. Kami membekalkan produk single metal bed, steel locker dan writing table yang sesuai untuk asrama kolej dan universiti. Single metal bed yang kami membekal adalah memenuhi syarat dan standard kerajaan. Kami mengunakan 50mm steel sebagai rangka katil. Steel locker atau wardrobe juga tahan lama dan sesuai untuk serbaguna. Ia adalah dihasil daripada kilang tempatan yang berpengalaman lebih 30 tahun di bidang reka bentuk dan pembuatan perabot keluli. Writing table atau dikenali sebagai meja tulis merupakan produk kami sendiri di bawah jenama Orange. Ia adalah diperbuat daripada particle board ataupun chipboard yang tahan lama dan juga mesra alam. 

Bagi kontraktor-kontraktor ataupun resources yang berminat, sila hubungi terus kepada jurujual kami di talian 03-3122 8000 atau pun telephone bimbit 019-272 5573. Harga boleh dirunding jika order kuantiti yang besar dan penghataran di seluruh Semenanjung Malaysia boleh juga diuruskan. 

Emel untuk sebut harga juga dialu-alukan, sila hantar kepada (info@orange2you.com). Jurujual akan membalas dalam jangka masa 24 jam waktu bekerja.