Thursday 13 April 2017

Meja Peperiksaan Plastik Malaysia

Orange2you.com membekalkan plastic exam table yang memenuhi spek kerajaan Malaysia. Kami adalah pembekal terutama untuk perabot sekolah dan pejabat di Lembah Klang Malaysia. 

Plastic table adalah buatan Malaysia dan mempunyai export quality. Meja plastik peperiksaan ini adalah sesuai untuk sekolah rendah, sekolah menengah, kolej, pusat akademi dan universiti di Malaysia. Ia adalah sesuai digunakan sebagai meja tulis biasa dan juga meja peperiksaan.



Kelebihan meja plastik ini adalah ringan dan tahan lasak, ia juga boleh disimpan bertindih sebanyak 15 unit, jimat ruang dan senang disimpan dalam stor. Meja plastik adalah tahan karat, air serta cuaca panas dan juga serangan anai-anai yang sering berlaku atas meja kayu dan besi. Ia adalah lebih kos efektif jika berbanding dengan perabot kayu dan besi. 



Selain daripada meja plastik, kami juga membekal kerusi plastik untuk kegunaan sekolah. Kami ada juga kerusi plastik yang sesuai untuk murid sekolah rendah. Kami membekal kerusi yang berkualiti tinggi dengan harga berpatutan.

Sebarang pertanyaan mengenai meja plastik kami, boleh terus hubungi kami melalui talian 019-272 5573 dan email kami ke info@orange2you.com untuk minta sebutharga terus. Kami akan membalas emel anda secepat mungkin dalam 24 jam.