Tuesday 18 April 2017

Meja Balajar Sekolah Agama

Orange2you.com merupakan pembekal utama untuk meja belajar sekolah agama di Selangor Malaysia. Kami adalah pemborong kepada kedai-kedai perabot, kontraktor kerajaan dan juga reseller tempatan.



Meja belajar kami terdapat dalam jenis plastic top dan juga chipboard top. Kebiasaan saiz yang diperlukan adalah 600mm x 450mm. Meja belajar juga terdapat dalam kaki jenis lipat, ia boleh digunakan sebagai meja peperiksaan kerana tidak mempunyai laci di bawah meja. Meja belajar juga diasingkan dengan meja berlaci terbuka dan meja berlaci tertutup.



Meja plastik belajar adalah sesuai untuk sekolah rendah kebangsaan dan sekolah menengah. Kebanyakan projek kerajaan memerlukan meja kami pada hunjung tahun dan awal tahun. Meja kami adalah berkualiti dan jual pada harga berpatutan. Sila kunjungi laman web kami untuk harga semasa. Kuality meja kami adalah setanding dengan peringkat international. 


Kami juga mempunyai meja peperiksaan plastik. Selain membekal kepada pengedar di Semenanjung Malaysia, kami juga membekal ke Sabah dan Sarawak. Manakala kos penghantran harus ditanggung sepenuhnya oleh pelanggan sendiri.



Untuk maklumat selanjutnya, sila hubungi kami di +6019-272 5573 atau email ke info@orange2you.com Kami akan membalas anda dalam masa 24 jam.