Monday 22 May 2017

PEMBEKAL BORONG MEJA BANQUET MALAYSIA

Orange2you.com merupakan pembekal meja banquet yang terbesar di online market Malaysia. Kami menjual meja lipat bulat yang sesuai untuk catering dan pelbagai fungsi kommersial di Malaysia. Harga pasti murah dan berbaloi.  Kami memborong secara kecil-kecilan dari 12 unit hingga 100 unit, harga boleh dirunding jika pembeli adalah serius buyer.

Kami membekal pelbagai saiz yang berlainan, antaranya adalah seperti meja bulat dan meja lipat empat segi. Kami juga membekal meja lipat plastik yang tahan air dan hujan. Kami juga membekalkan kerusi banquet yang paling laris di pasaran.



Sila lawat kilang kami di Telok Panglima Garang untuk sample produk, dan layari website kami di www.orange2you.com dan www.orange2you.com.my . Kami sedia membantu anda pada bila-bila masa. Harga istimewa akan diberikan kepada pengguna jika anda membeli dengan minimum order kuantiti iaitu 12 unit dan untuk kegunaan derma atau sponsor kepada golongan kebajikan dan sekolah. 



Permintanan sebutharga memang dialu-alukan, anda kini boleh Whatsapp (019-272 5573, tekan untuk contact terus) kami untuk dapatkan harga semasa terbaru dan emel kepada info@orange2you.com.