Friday 4 March 2016

Sarung Kerusi Banquet | Banquet Chair Cover

Orange Mega Store merupakan pemborong kerusi banquet utama di Selangor, Malaysia. Kami membekal melebihi 1000 buah kerusi tiap-tiap minggu. Apa yang buat kami lain dari pada yang lain adalah harga kami adalah yang termurah di pasaran. Kebanyakan reseller di area Selangor juga membeli dengan kami dan jual balik ke pasaran. Harga kerusi banquet kami boleh dijual secara retail dan borong. Harga borong akan diberikan jika order melebihi 30 units sahaja. Pengusaha kanopi ataupun catering boleh terus cari kami untuk bekalan perabot banquet @ perabot jamuan makan.





Selain daripada banquet chair, kami juga membekal sarung kerusi banquet dengan pelbagai warna dan sesuai untuk tema-tema tertentu. Alas meja banquet juga boleh diperolehi dengan harga berpatutan. Kami hanya jual sarung kerusi yang baharu dan jahitan mesin berkualiti. Untuk tempahan custom made juga boleh diperolehi dengan hubung jurujual kami melalui talian 03-3122 8000. Harga akan lebih mahal untuk tempahan custom made sarung kerusi atau meja.

Untuk sebarang pertanyaan, sila terus call office kami 03-3122 8000 atau pun whatsapp +6019-272 5573 ataupun dapatkan sebut harga memalaui emel: info@orange2you.com

Waktu operasi kami adalah mengikut office hour biasa. Jika tidak ada orang angkat telefon sila whatsapp kami, jangan segan, kami akan balas secepat mungkin bila masuk office.