Wednesday 23 March 2016

Alas Meja Banquet Di Malaysia

Orange2you.com merupakan pemborong utama kepada meja banquet dan kerusi banquet di Lembah Klang. Selain daripada perabot banquet, kami juga membekal aksesori meja dan kerusi banquet sperti alas meja banquet dan sarung kerusi banquet.



Alas meja banquet kami adalah sesuai untuk meja bulat dan meja emapt segi. Terdapat beberapa jenis kain yang sentiasa digemari oleh orang ramai antaranya adalah seperti kain polyester plain dan damask yang bercorak dan warna-warni. Kami juga menyediakan pelbagai jenis alas meja, salah satu yang paling popular adalah skirting meja. Skirting meja kami terdapat 2 jenis, iaitu jenis skirt sahaja dan fitted box pleated design.



Skirting meja yang biasa hanya menutup bahagian bawah meja sahaja manakala fitted box pleted design menutup keseluruh meja dari atas ke bawah. Selain daripada menutup meja, alas meja berfungsi sebagai hiasan meja banquet dalam majlis atau acara rasmi seperti acara perkhawinan. Alas meja juga senang dicuci atau dibersihkan jika terkena apa jua kekotoran dari makanan dan minuman.

Untuk sebarang pertanyan berkaitan harga, anda boleh hubungi jurujual kami melalui panggilan ke 03-3122 8000. Jika anda ingin memperolehi sebut harga rasmi juga boleh hantarkan emel serta maklumat korporat anda ke info@orange2you.com