Monday 30 October 2017

Pembekal Meja Kerusi Sekolah di Malaysia

Orange2you.com merupakan pembekal utama bagi perabot-perabot meja kerusi sekolah di Selangor  Malaysia. Penghantaran untuk seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan cas transport masing-masing. Meja sekolah kami terdapat dalam beberapa jenis dan sesuai untuk pelbagai kegunaan. Kerusi sekolah juga kami ada beberapa model yang sangat laris dan harganya berpatutan. Kami bukan sahaja pembekal tetapi adalah kilang bagi sesetengah model meja kerusi sekolah.

Kami juga membekal meja plastik untuk peperiksaan. Meja ini juga dikenali sebagai Plastic Exam Table yang selalu digunakan dalam peperiksaan seperti UPSR, PMR, SPM dan STPM. Ia adalah produk yang tahan lama dan senang disimpan kerana ia boleh disusun bertindih, jimat ruang dan masa.



Kerusi kelas tambahan atau dikenali sebagai tuition chair @ student chair juga boleh terdapat di store kami. Kami membekalkan kerusi tuition gred dan harga berlainan untuk memenuhi permintaan yang berbeza di pasaran.





Kami adalah pakar perabot untuk pilihan anda, berpengalaman melebihi 20 tahun di pasaran dan jurujual kami sentiasa bersedia untuk memberi perkhidmatan kepada anda. Sila hubungi jurujual kami di talian 019-2725573 atau emel kami info@orange2you.com . Anda juga boleh whatsapp kami terus dengan tekan link berikut >> wasap.my/60192725573 << untuk hantar inquiry melalui social media.

Alamat kami : Google Map @ tekan sini https://goo.gl/maps/RV3S1LajLfx