Thursday 10 November 2016

Pembekal Perabot Pejabat Malaysia

Kami adalah pembekal perabot pejabat yang utama di Lembah Klang Selangor. Di orange2you.com , anda boleh dapapt pelbagai perabot yang dikehandaki dalam tempat perkejaan anda seperti meja pejabat, kerusi pejabat, almari besi atau kelulidan lain-lain juga.



Selain daripada meja pejabat biasa, kami juga membekal meja mesyuarat yang boleh muat 6-12 orang. Terdapat pelbagai pilihan dan saiz untuk setiap series kami. Kerusi pejabat atau office adalah salah satu produk yang kami jual, kami juga mempunyai "ready stock" untuk sesetengah model. Penghantaran boleh disediakan di Semenanjung Malaysia dalam 14 hari bekerja selepas tempahan dibuat.



Meja dan kabinet pejabat kami adalah diperbuat daripada chipboard ataupun juga dikenali sebagai particle board. Semua perabot office ini adalah dihasil oleh kilang tempatan yang mempunyai grade kualiti ISO dan tahap export luar negara.



Sebarang pertanyaan mengenai perabot kami, anda boleh hubungi kami di +603-3122 8000 atau Whatsapp kami di +6019-272 5573. Permintaan sebutharga rasmi juga boleh dibuat melalui emel ke info@orange2you.com . Jurujual kami akan membalas setiap pertanyaan dalam 24 jam.